سامانه جامع خدمات آزمایشگاهی امور پژوهشی

محققین گرامی، برای تسهیل در روند اجرای طرح های پژوهشی و پایان نامه ای خود و دریافت برآورد هزینه طرح های پژوهشی، به زودی پلتفرم یا سامانه جامع خدمات آزمایشگاهی فعال خواهد شد تا هر کدام از شما دانشجویان و یا اساتید محترم در کارتابل شخصی خود با اطمینان بهتری ثبت سفارش، درخواست ها، واریزی ها، روند اجرایی لحظه به لحظه طرح، لینک دریافت نتایج و …. را دنبال کند.

بر آن شدیم تا تکمیل شدن سامانه، به جهت سرعت بخشیدن در امور، برای ثبت سفارش فرم زیر را طراحی کنیم.

  • دانشجویان و اساتید گرامی ، برای ثبت درخواست خدمات آزمایشگاهی و سفارشات مرتبط با طرح پژوهشی خود لطفا فرم زیر را پر کنید.

۱- صرفاً درخواست دانشجویانی قابل بررسی است که درخواست خود به طور دقیق، از طریق فرم زیر ( فقط آیتم های مرتبط با طرح خود ) ثبت کنند.

۲- بخش اول فرم ( آیتم های A-B-C-D-E ) مربوط به نمونه هایی ست که قرار است توسط شما برای انجام آزمایش به مرکز ارسال شود. بخش دوم فرم ( آیتم های T1 تا T10 ) برخی از تست هایی ست که ممکن است یک یا چند مورد آن، از جمله سفارش های شما باشد.

۳- در صورت نیاز اساتید مرکز در کوتاهترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. در عین حال اگر نیاز به تماس تلفنی و یا حضوری با مشاوران سازمان به جهت کاهش هزینه ها و یا انتخاب تکنیک ها و یا ماکرهای مناسب تر دارید، پس از پر کردن فرم، یکی از دو آیکون ( ۱. نیاز به مشاوره تلفنی یا ۲. نیاز به مشاوره حضوری ) را علامت بزنید.

۴- چنانچه برخی از تست های مورد نیاز شما در فرم زیر وجود ندارد. در توضیحات تکمیلی پایان فرم، تکنیک های مورد درخواست را به طور خلاصه بنویسید

۵- به جهت تسهیل در روند اجرائی مشاوران ما و دریافت پیشنهادات مرکز برای مناسب ترین حالت انجام سفارشات شما عنوان کامل طرح خود را در توضیحات تکمیلی پایان فرم بنویسید و یا پروپوزال خود را در بخش ضمائم آپلود نمائید.

۶- با توجه به قطع همکاری مرکز با شبکه راهبردی لبزنت، دانشجویان و اساتید می توانند پس از ثبت نهایی پروپوزال در سامانه ایرانداک یا پژوهشیار، با ثبت کد رهگیری در شبکه راهبردی هیستوژنوتک، از تخفیفات شبکه راهبردی برخوردار شوند (شبکه راهبردی هیستوژنوتک، هیچ گونه محدودیت زمانی برای ارائه تخفیفات به آن کد رهگیری ثبت شده در سامانه ندارد

فهرست ثبت سفارشات خدمات آزمایشگاهی

بخش اول: اطلاعات گروه های مورد مطالعه، نمونه ، مواد یا دارو

A : نام گروه ها و تعداد تکرار در هر گروه

B : ویژگی­های نمونه/مواد تحویلی توسط محقق

C : نوع ظرف حاوی سلول تحویلی توسط محقق

D : ویژگی­های مواد دارویی تحویلی توسط محقق

E : نوع سنتز نانوذره درخواستی از هیستوژنوتک

بخش دوم : نام تست ها و تکنیک های درخواستی

T1 : جزئیات مطالعات حیوانی طرح پژوهشی

T2 : تست های مورد مطالعه برای نمونه های سلولی

T3 : بررسی سمیت سلولی (MTT) یا تعیین دوز بهینه 

T4 : آماده سازی سلول جهت انجام تست های آزمایشگاهی

T5 : تست های فلوسیتومتری (Immunophenotyping – Annexin – ROS – TUNEL – Cell cycle)

سایر تست های سلولی (Tube Formation – DPPH – Cell Labeling – Scratch Testing) 

T6: انواع تست های PCR

Western Blot :T7

T8: بافت شناسی (رنگ آمیزی های پاتولوژی و ایمونوهیستوشیمی)

T9: الایزا (تست هورمونی، آنتی اکسیدانی، بیوشیمیایی )

T10 : تست های میکروبی





فرم سفارشات خدمات آزمایشگاهی

لطفا بخش های مرتبط به درخواست خود را پر کنید




بخش اول
اطلاعات گروه های مورد مطالعه، نمونه ، مواد یا دارو

B : ویژگی های نمونه/مواد تحویلی توسط محقق

C : نوع ظرف حاوی سلول تحویلی توسط محقق
D : ویژگی های مواد دارویی :
نام ماده درمانی
E : نوع سنتز نانوذره درخواستی از هیستوژنوتک





بخش دوم :
نام تست ها و تکنیک های درخواستی

T1 : جزئیات مطالعات حیوانی طرح پژوهشی
T2 : تست های مورد مطالعه برای نمونه های سلولی


T3 : بررسی سمیت سلولی (MTT) یا تعیین دوز بهینه

T4 : آماده سازی سلول جهت انجام تست های آزمایشگاهی

T5 تست های فلوسیتومتری:
سایر تست های مورد مطالعه برای نمونه های بافتی و سلولی
T6: انواع تست های PCR
Western Blot T7 :
T8 بافت شناسی :
الف : ایمونوهیستوشیمی (IHC)
T9: الایزا (تست هورمونی، آنتی اکسیدانی، بیوشیمیایی):
T10 : تست های میکروبی:
هشدارها
۱- لطفاً از مراجعه‌ حضوری به سازمان بدون هماهنگی اکیدا خودداری نمائید.
۲- مسئولیت آزمایشگاه در محدوده صحت آزمایشها و کیفیت تصاویر می باشد. آزمایشگاه در قبال نتایج آماری هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
۳- فاکتورها در اسرع وقت و نتایج پس از اعلام تسویه حساب مالی به محقق از طرف واحد حسابداری مرکز، حداقل تا ۷۲ ساعت نتایج به ایمیل مندرج در فرم ارسال خواهد شد.
۴- به دلیل حداقل ترین تعداد نمونه برای آنالیزهای آماری، صحت سلامت نمونه ها، مواد و اطمینان از عدم خطاهای تکنسین، تعداد تکرار ها در هر گروه، نمی تواند کمتر از ۳ عدد باشد.
۵- در صورت درخواست عنوان حداقل ۳ تا ۵ کلید واژه مورد نظر خود را ثبت کرده و در صورت لزوم برای مشاوره تلفنی و حضوری با شما هماهنگی های لازم انجام خواهد شد
۶- به دلیل عدم امکان ذخیره نمونه، لطفا نمونه های خود را به مقدار مورد نیاز ارسال نمایید. ( مرکز تنها به مدت ۱۴ روز پس از خاتمه طرح ملزومات طرح شما را نگهداری خواهد کرد )
۷- ساعات پاسخ دهی تلفنی مرکز روزهای شنبه تا چهارشنبه (ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰) و پنج شنبه ها ( ساعت ۹ تا ۱۳ ) میباشد.

آخرین موضوعات پیشنهادی پایان نامه ها در زمینه بیولوژی تولید مثل و جنین شناسی