اخبار

تشریح فرآیند ثبت درخواست مجوز حذف و اضافه ترم مهر

در این مطلب به فرآیند ثبت درخواست مجوز حذف و اضافه ترم مهر می‌پردازیم.

 فرآیند ثبت درخواست مجوز حذف و اضافه ترم مهر ۴۰۲۱ ( برای حذف و اضافه الزامی) است.

مراحل ثبت درخواست طبق تصویر زیر انجام می‌شود:

۱ـ  از طریق منوی درخواست/مجوز – زیر منوی “منو ارسال ــ‌ پیگیری درخواست دانشجو” را بزنید.

۲ـ  در قسمت “ارسال درخواست جدید”،طبقه بندی موضوع را “عملیات آموزشی دانشجو”  قرار دهید

۳ـ  موضوع درخواست را “مجوز حذف و اضافه” بگذارید

۴ـ  نیمسال درخواست را معادل “۱۴۰۲” قرار دهید.

۵ـ  دکمه ثبت را بزنید.

در روز حذف و اضافه و از طریق منوی “ثبت نام دروس دانشجو” در زیر منوی “حذف و اضافه” اقدام به اخذ یا حذف دروس کنید. بدون ثبت درخواست مجوز قادر به حذف و اضافه نخواهید بود.

جهت اطلاع و سهولت شما کاربر گرامی برای استفاده از خدمات مطالعات حیوانی – بافت شناسی – آزمایشگاه بیوتکنولوژی – آزمایشگاه پاتولوژی – آزمایشگاه ژنتیک – اسانس گیری – جنین شناسی – میکروبیولوژی توسط لینک های مربوطه اقدام نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن