تشریح فرآیند ثبت درخواست مجوز حذف و اضافه ترم مهر

در این مطلب به فرآیند ثبت درخواست مجوز حذف و اضافه ترم مهر میپردازیم.
فرآیند ثبت درخواست مجوز حذف و اضافه ترم مهر ۴۰۲۱ ( برای حذف و اضافه الزامی) است.
مراحل ثبت درخواست طبق تصویر زیر انجام میشود:

۱ـ از طریق منوی درخواست/مجوز – زیر منوی “منو ارسال ــ پیگیری درخواست دانشجو” را بزنید.
۲ـ در قسمت “ارسال درخواست جدید”،طبقه بندی موضوع را “عملیات آموزشی دانشجو” قرار دهید
۳ـ موضوع درخواست را “مجوز حذف و اضافه” بگذارید
۴ـ نیمسال درخواست را معادل “۱۴۰۲” قرار دهید.
۵ـ دکمه ثبت را بزنید.
در روز حذف و اضافه و از طریق منوی “ثبت نام دروس دانشجو” در زیر منوی “حذف و اضافه” اقدام به اخذ یا حذف دروس کنید. بدون ثبت درخواست مجوز قادر به حذف و اضافه نخواهید بود.