اخبار

دانشگاه آزاد در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه تعطیل است

داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «تعطیلی ایام آخر هفته» را به رؤسای استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

براساس این دستورالعمل با توجه به موافقت هیأت دولت با پیشنهاد تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری در سراسر کشور به علت گرمای بی‌سابقه هوا، بدین وسیله سازمان مرکزی، واحدها، مراکز آموزشی و مؤسسات تابعه دانشگاه آزاد اسلامی در ایام مذکور مورخ ۱۱ و ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ تعطیل خواهند بود.

بدیهی است کلاس‌های آموزشی در بازه زمانی مزبور متعاقباً به صورت جبرانی با هماهنگی حوزه آموزشی واحدهای دانشگاهی برگزار خواهد شد. 

براساس بندهای این دستورالعمل حضور پرسنل حفاظت، تأسیسات و … که به صورت شیفتی انجام وظیفه می‌کنند و ماهیت وظایف و نوع شغل آنان به گونه‌ای است که باید در محل کار حضور یابند، بلامانع بوده و حتی الامکان در یک ساختمان استقرار یابند. 

حضور پرسنل بهداشتی و درمانی و کادر بیمارستان‌ها حسب برنامه شیفتی و مقررات مربوطه و طبق نظر ریاست واحد دانشگاهی خواهد بود.

جهت اطلاع و سهولت شما کاربر گرامی برای استفاده از خدمات مطالعات حیوانی – بافت شناسی – آزمایشگاه بیوتکنولوژی – آزمایشگاه پاتولوژی – آزمایشگاه ژنتیک – اسانس گیری – جنین شناسی – میکروبیولوژی توسط لینک های مربوطه اقدام نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن