اخبار

فرآیند دریافت تأییدیه تحصیلی دانشجویان در سامانه سجاد

در این مطلب به فرآیند دریافت تأییدیه تحصیلی در سامانه سجاد می گردازیم با ما همراه باشید.

در صورتی که دانشجویان در دانشگاه‌های دولتی اعم از روزانه یا شبانه، مؤسسات غیر انتفاعی، دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی کاربردی که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است تحصیل کرده‌اند، باید از طریق سامانه وزارت علوم(سجاد) برای اخذ تأیید تحصیلی سجاد برای مدارک دانشنامه و ریز نمرات خود اقدام کنید.

پس از ثبت‌نام اولیه و تکمیل پروفایل در سربرگ خدمات بخش اداره کل امور دانش‌آموختگان از پنجره کشویی دریافت تأییدیه تحصیلی را انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه دریافت تاییدیه تحصیلی، فرم مربوطه را مشاهده خواهید کرد. در این فرم مشخصات فردی و مشخصات تحصیلی شما از طریق پروفایل شما به صورت سیستمی ثبت شده‌‌اند. در تمام این فرم، تکمیل بخش‌هایی که ستاره‌دار هستند الزامی است. همچنین توجه داشته باشید که ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی باید از پایین ترین مقطع تحصیلی که فاقد کد صحت است، انجام گیرد.

و مشخصات درخواست خود را وارد کنید 

پس از مشخصات درخواست دانشجو باید ریز نمرات خود را بارگزاری کند

تأییدیه تحصیلی در سایت سجاد برای دانش آموختگان دانشگاه‌های خارج از کشور

اگر از دانش آموختگان دانشگاه‌های خارج از کشور هستید، برای تأییدیه تحصیلی و دریافت کد صحت، باید از بخش خدمات سامانه بر روی گزینه اداره کل امور دانش آموختگان کلیک کرده و سپس گزینه فرایند ارزشیابی مدرک تحصیلی خارجی را انتخاب کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

تأییدیه تحصیلی در سایت سجاد برای درخواست‌های قبلی خارج از کشور

اگر قبلاً مراحل دریافت تأییدیه تحصیلی را در سامانه طی کرده‌‌اید، برای دریافت کد صحت باید از بخش خدمات سامانه بر روی گزینه اداره کل امور دانش آموختگان کلیک کرده‌ و سپس گزینه دریافت کد صحت ارزشنامه های قدیمی خارج از کشور را انتخاب کنید.

هزینه ثبت درخواست تأییدیه تحصیلی در سایت سجاد مبلغ ۲۵ هزار تومان است.

جهت اطلاع و سهولت شما کاربر گرامی برای استفاده از خدمات مطالعات حیوانی – بافت شناسی – آزمایشگاه بیوتکنولوژی – آزمایشگاه پاتولوژی – آزمایشگاه ژنتیک – اسانس گیری – جنین شناسی – میکروبیولوژی توسط لینک های مربوطه اقدام نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن