اخبار

پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد آموزش پزشکی مجازی

دوره کارشناسی ارشد آموزش پزشکی مجازی به شیوه ترکیبی و برخط-برون خط (آنلاین-آفلاین) و در صورت ضرورت به صورت حضوری و با تأکید بر مشارکت فعال دانشجویان ارائه می‌شود.

پذیرش در این دوره با فراخوان و درخواست داوطلب در بازه زمانی تعیین شده و بررسی سوابق و مستندات ارسال شده، با محور بررسی فعالیت‌های آموزشی- پژوهشی انجام می‌شود.

اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور واجد شرایط ثبت نام برای پذیرش در دوره کارشناسی ارشد مجازی هستند. همچنین فارغ التحصیلان دارای مدرک دکتری حرفه ای، کارشناسی ارشد و مدارک بالاتر گروه‌های علوم پزشکی شرایط ثبت نام برای پذیرش در دوره کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی را دارند.
داوطلبان برای اطلاع از شرایط ثبت نام اولیه و ارسال سوابق و مستندات می‌توانند به نشانی پست الکترونیکی گروه آموزش پزشکی به نشانی med@iums.ac.ir با عنوان «ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی – نام داوطلب» مراجعه کنند.

جهت اطلاع و سهولت شما کاربر گرامی برای استفاده از خدمات مطالعات حیوانی – بافت شناسی – آزمایشگاه بیوتکنولوژی – آزمایشگاه پاتولوژی – آزمایشگاه ژنتیک – اسانس گیری – جنین شناسی – میکروبیولوژی توسط لینک های مربوطه اقدام نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن